IPAS Film Festival 2018
Μια ιδέα και δημιούργημα της καλλιτεχνικής εταιρείας The Default Project, είναι το πρώτο ελληνικό Διεθνές Φεστιβάλ ταινιών μικρού μήκους με αμιγώς πολιτική/ακτιβιστική θεματική.
ΠΡΟΒΟΛΕΣ: Το i.P.A.S. FILM FESTIVAL ταξιδεύει σε ένα "νησί" στο κέντρο της Ελλάδας, τον πρωτότυπο πολυχώρο δημιουργίας και εκδηλώσεων στις Ράχες Φθιώτιδας, το "Nisi".
Το Nisi γεννήθηκε ως ένα μέρος ξεχωριστό, μέσα στη φύση και δίπλα στη θάλασσα, με γνώμονα την ανάγκη για δημιουργία, χαλάρωση, διασκέδαση, περιπέτεια. Μικροί και μεγάλοι μοιράζονται θετική ενέργεια μέσα από μία σειρά υπαίθριων αθλητικών και πολιτιστικών δραστηριοτήτων. Ένας πρωτότυπος πολυχώρος που συνδέει όλες τις ηλικίες κι όλες τις εθνικότητες προσφέροντας μοναδικές εμπειρίες, αποτελώντας ιδανική επιλογή για εναλλακτικό τουρισμό.
http://nisi.com.gr
Τηλ. Επικοινωνίας: +30 6950 686 277
Επίσημη ιστοσελίδα: www.ipasfilmfestival.com
Email: ipas.filmfestival@gmail.com
Facebook: https://www.facebook.com/ipasfilmfestival
Εργαστήριο για Παιδιά "ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΜΑΙ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ"
Μέσα από το δημιουργικό παιχνίδι και τις ασκήσεις γνωριμίας και εμπιστοσύνης, μαθαίνουμε τη σημασία της "Διαφορετικότητας".
Το σχέδιο μου δεν παρουσιάζει ένα καπέλο. Παρουσιάζει έναν βόα που χωνεύει έναν ελέφαντα. Οπότε σχεδίασα το εσωτερικό του βόα για να μπορέσουν να καταλάβουν οι μεγάλοι. Έχουν πάντα ανάγκη για εξηγήσεις.
Antoine de Saint-Exupéry "Le Petit Prince"
Στο εγχείρημα αυτό τα παιδιά θα έχουν την ευκαιρία να γνωριστούν μεταξύ τους μέσα από ειδικές ασκήσεις γνωριμίας και εμπιστοσύνης και στην συνέχεια να παρακολουθήσουν ταινίες κινουμένων σχεδίων του φεστιβάλ, που αφορούν τη διαφορετικότητα και να μας μιλήσουν για τα συναισθήματα που τους προκαλούν.
Να μπορέσουν όλα τα παιδιά ανεξαρτήτως εθνικότητας, γλώσσας, κουλτούρας να συνυπάρξουν και να επικοινωνήσουν μεταξύ τους μέσα από εναλλακτικούς τρόπους παιχνιδιού και γνωριμίας που θα τους προτείνουν οι εμψυχωτές του εγχειρήματος.
Να εκφραστούν ελεύθερα και να μας εισάγουν στον δικό τους τρόπο αντίληψης της κοινωνία μας και του περιβάλλοντος στο οποίο μεγαλώνουν.
Να παίξουν, να γελάσουν, να συνεργαστούν και να γεμίσουν δημιουργικά τον χρόνο των καλοκαιρινών τους διακοπών.
Να διδάξουν τον τρόπο, σε εμάς τους "μεγάλους", να αντιλαμβανόμαστε έννοιες και αλήθειες χωρίς εξεζητημένες εξηγήσεις αλλά με οδηγό την φαντασία και το ένστικτο.
* Μηδενικό κόστος συμμετοχής
Ημερομηνίες: Καθημερινά από τις 13 έως τις 15 Ιουλίου
Ωράριο: 17.00 - 19.30
Δήλωση Συμμετοχής και πληροφορίες: +30 6950686277
Η ιδέα του εγχειρήματος δημιουργήθηκε από την Άρτεμις Λειβαδάρου, ιδρυτικό μέλος του i.P.A.S. Film Festival και της καλλιτεχνικής εταιρείας που το εκπροσωπεί με διακριτικό τίτλο "The Default Project". Με πολυετή εμπειρία (15 έτη) στην διοργάνωση και διεκπεραίωση Πολιτιστικών Εκδηλώσεων και με έντονη δραστηριότητα σε προγράμματα κοινωφελούς χαρακτήρα και ενδιαφέροντος, σχεδιάζει βήμα προς βήμα τους τρόπους που τα παιδιά, μέσω του εργαστηρίου αυτού θα μπορέσουν να επικοινωνήσουν, να συνυπάρξουν και να κατανοήσουν έννοιες όπως αυτή της "Διαφορετικότητας"
Αβέρωφ – Ιωάννου, Τ. (1994, δ' έκδοση), Μαθαίνοντας τα παιδιά να συνεργάζονται, Θυμάρι, Αθήνα
Άλκηστις, (1999), Η Δραματοποίηση για παιδιά, Ελληνικά Γράμματα, Αθήνα
Αρχοντάκη, Ζ. – Φιλίππου, Δ. (2003), 205 βιωματικές ασκήσεις για εμψύχωση, Καστανιώτης, Αθήνα
Βαϊκούση, Δ. (2003), Εκπαίδευση Ενηλίκων: Οι δυσκολίες στην επικοινωνία Εκπαιδευτών και Εκπαιδευόμενων, επιμέλ. Δ. Βεργίδης, Ελληνικά Γράμματα, Αθήνα
Γιώργας, Δ. (1995), Κοινωνική Ψυχολογία τομ. Β', δ' εκδ. , Αθήνα
Γκιάστας, Γ. (2003), Εκπαίδευση Ενηλίκων: Η ψυχολογία Ομάδων στην εκπαίδευση ενηλίκων, επιμέλ. Δ. Βεργίδης, Ελληνικά Γράμματα, Αθήνα
Γκόβας, Ν. (2002), Για ένα νεανικό δημιουργικό θέατρο, Μεταίχμιο, Αθήνα
Duglas, T. (1997), Η επιβίωση στις Ομάδες, γ' έκδοση, Ελληνικά Γράμματα, Αθήνα
Fontana, D. (1981), Ψυχολογία για εκπαιδευτικούς, Σαββάλας, Αθήνα
Jaques, D. (2001), Μάθηση σε ομάδες, Μεταίχμιο, Αθήνα
Καμαρινού, Δ. (1999), β' έκδοση), Βιωματική Μάθηση στο σχολείο, Ξυλόκαστρο
Κόκκος, Α. (2003), Εκπαίδευση Ενηλίκων: Ο μετασχηματισμός των στάσεων και ο ρόλος του εμψυχωτή, επιμέλεια Δ. Βεργίδης, Ελληνικά Γράμματα, Αθήνα
Κουρετζής, Λ. (2008), Το θεατρικό παιχνίδι και οι διαστάσεις του, Ταξιδευτής, Αθήνα
Λαλούμη – Βιδάλη, Ε. Ανθρώπινες Σχέσεις και Επικοινωνία στην Προσχολική Εκπαίδευση, Σύγχρονες Εκδόσεις, Θεσσαλονίκη
Μακέλη, Γρ. (2007), Ας δουλέψουμε μαζί, η λειτουργία της Ομάδας – η δουλειά με την Ομάδα, ΥΠΕΠΘ & ΚΠΕ Μακρινίτσας, Μακρινίτσα
Χρυσαφίδης, Κ. (1994), Βιωματική – Επικοινωνιακή Διδασκαλία, Gutenberg, Αθήνα
Wetherell, M., επιμέλεια (2004), Ταυτότητα, Ομάδες και κοινωνικά ζητήματα, Μεταίχμιο, Αθήνα